You are here
Home > Adverteren

Krijg grip op het onderbewustzijn

 

Je rijdt in je auto, je gedachten dwalen wat af en je aandacht wordt gepakt door bewegende beelden. Hoewel je er slechts enkele seconden naar kijkt, maakt hetgeen je ziet toch een blijvende indruk en laat het een spoor achter in je bewustzijn dat je waar je moeilijk meer vanaf komt. Zonder dat je er erg in hebt heeft zich een bepaald idee in je brein genesteld. Dat is de kracht van digital signage.

Communicatie van deze tijd

Digital signage is eigenlijk een interactieve vorm van adverteren of communiceren met je klanten. Doordat je 100% flexibel bent in de beelden die je afspeelt, kun je altijd inspringen op actualiteit of op wat je klant wil.

Niet alleen adverteren

Behalve de ruimte om te adverteren biedt digital signage ook de mogelijkheid om cruciale informatie op een prettige manier over te brengen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan tips om files te vermijden, beursnoteringen of simpelweg actuele weersvoorspellingen. De content kan altijd worden aangepast aan de behoeften van zowel adverteerder als klant.

Een paar tellen is voldoende

Het grote voordeel van deze manier van adverteren is dat je belangrijke informatie in korte tijd met veel mensen kunt delen. Aan slechts een paar tellen heb je voldoende om je klanten te voorzien van informatie of een idee. Voor klanten op hun beurt is dit een hele prettige, in het geheel geen opdringerige methode om reclame voorgeschoteld te krijgen. Dit verlaagt dan ook de weerstand en zorgt ervoor dat de beelden van het reclamebord zonder tegenwerking door de klant worden verwerkt.

Grote effecten

Dat deze vorm van adverteren effectief is, is inmiddels lang en breed bewezen. Zoek je dus een nieuwe, vlotte manier om in contact te komen met je klanten? Overweeg dan om je aanwezigheid te laten gelden op digital signage-borden en laat zo je voetdruk achter in het geheugen van je prospects.

Top